Меню

Hyundai Motor представила оновлений кросовер Santa Fe

Оновлений Santa Fe, продажі якого на європейському ринку стартують у вересні 2020 року, отримав більш широку комбіновану решітку радіатора, видозмінені фари головного світла з інтегрованими в них Т-образними світлодіодними денними ходовими вогнями.

Дизайнери змінили форму переднього бамперу, який став нижче, ніж у нинішньої Santa Fe, і нижнього молдинга, а бічні повітрозабірники, які раніше розміщувалися по боках фар головного світла, перемістилися під них.

При погляді на профіль моделі можна помітити більш широкі колісні арки - це зроблено для того, щоб помістити в них опціональні 20-дюймові колісні диски (йдуть в пакеті Luxury). На кормі оновленого Santa Fe виділяються задні ліхтарі зміненого дизайну, які з'єднані один з одним світлодіодним рефлектором. Задній бампер у автомобіля також нової форми, з інтегрованою світлодіодною смугою габаритних вогнів.

Крім змін в дизайні екстер'єру, Santa Fe отримав покращений інтер'єр з новими опціями, призначеними для забезпечення високого рівня комфорту водія і пасажирів автомобіля. Серед них:

  • 12.3-дюймова цифрова панель приладів з оптимізованої графікою
  • мультимедійна система з 10.25-дюймовим сенсорним екраном
  • ергономічна центральна консоль з поворотним джойстиком, за допомогою якого можна обрати режим їзди (Eco, Comfort, Sport, Smart, та нові - Sand, Snow і Mud)
  • кнопковий механізм перемикання передач shift-by-wire.

Оновлений кросовер стане першою моделлю Hyundai в Європі і світі, побудованою на новій платформі третього покоління. Ця платформа дозволяє значно поліпшити продуктивність, керованість і безпеку автомобіля, а ще - встановлювати на нього гібридні силові агрегати. Тому крім звичних бензинових і дизельних модифікацій новий Santa Fe буде доступний у версіях з силовими установками серії Smartstream Hybrid та Plug-in Hybrid.

Ще одне нововведення платформи третього покоління - ефективна система розподілу повітряних мас, яка дозволила оптимізувати процес подачі повітря до двигуна і його охолодження. Нова компоновка платформи забезпечила оптимальний розподіл важких агрегатів автомобіля, що позитивно позначилося на його стійкості під час руху на високих швидкостях. Точки кріплення рульових важелів перенесли ближче до центру передніх коліс, що дозволило поліпшити точність управління.

Застосування нової платформи дозволило значно поліпшити безпеку автомобіля під час зіткнень у разі ДТП. Завдяки використанню технології гарячого штампування та інтеграції в конструкцію шасі надміцної сталевий пластини, кузов автомобіля краще поглинає енергію удару в разі зіткнення, і, в той же час, мінімізується деформація салону.

© 2020 | Автоберег | Всі права захищені
Ми прагнемо запропонувати вам найкращий сервіс при роботі з нашим сайтом. Для цього ми збираємо і зберігаємо інформацію про Ваше відвідування сайту. Так звані cookies. Файли cookies не збирають і не зберігають ніяку особисту інформацію про вас. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies. На даному етапі ви можете відмовитися від використання cookies, налаштувавши відповідні установки у вашому браузері.
Ви даєте згоду на використання cookies?